Майстер-клас

Список гіперпосилань
http://timeline.knightlab.com/
http://www.marinakurvits.com/2011/05/51.html
https://sites.google.com/site/badanovweb2/





Список літератури та гіперпосилань

1. Використання блогу для навчання. Хмарні зустрічі учителів. Режим доступу: http://informkremenrn.blogspot.com/p/blog-page_3.html
2. Глушак О. M. Застосування мережних технологій в навчально-виховному процесі ВНЗ / О. M. Глушак // Інформаційні технології і засоби навчання . - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 81-88. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/viewFile/889/677
3. Гуревич Р. С. Використання сучасних технологій навчання у ВНЗ / Р. С. Гуревич // Теорія і практика управління соціальними системами . - 2014. - № 2. - С. 3-10. - Режим доступу: http://library.kpi.kharkov.ua/JUR/TPUSS%202014_3.pdf
4. Десятов Д.Л. Використання блогу як медіа-освітньої технолопї в процесі навчання історії (на прикладі теми: «Українська СРР в умовах нової економічної політики (1921-1928 рр.)" // Історія в школі: наук.-метод. журн. для вчителів. - 2011. - N 1. - С. 21-23.
5. Десятов Д.Л. Використання мережевих технологій у процесі навчання історії в школі / Д. Л. Десятов // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Історія та географія" . - 2012. - Вип. 46. - С. 123-127. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znpkhnpu_ist_2012_46_29
6. Електронне навчання в школі. Перспективи використання блог - технологій в інтернет – навчанні. Режим доступу: http://osvitnitexnologii.blogspot.com/p/blog-post.html
7. Ігнатенко О.В. Умови використання технології ВЕБ 2.0. (вебінарів) у навчальному процесі // Педагогічні науки. Випуск 15. – С. 159-163. Режим доступу: http://gnpu.edu.ua/files/VIDANNIY/Visnuk_15_1/V15_1_159_164.pdf
8. Кадемія М. Ю. Використання сервісів соціальних медіа в навчальному процесі ВНЗ: Блоги, Веб-квести, Блог-квести: навчально-методичний посібник (видання 2-е, доповнене) /М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк, В. М. Кобися. – Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 2014. – 236 с.
9. Лабудько С. Блог: освітній аспект / С.Лабудько // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В.І.Сипченка]. –Вип. LVIII. – Ч. І. – Слов’янськ : СДПУ, 2011. – С. 64-70.
10. Ладиченко Т. Електронний педагогічний програмний засіб з історії – новий крок в оволодінні навчальним матеріалом / Т. Ладиченко // Історія в школах України. – 2005. – № 4. – С. 35–36.
11. Методичні рекомендації щодо використання мультимедійної презентації «Сталінська індустріалізація України» : методичні рекомендації / О. П Мокрогуз // Історія та правознавство. – 2009. – №27. – С. 22–26.
12. Мокрогуз О. Методичні засади використання мультимедійної презентації / О. Мокрогуз // Історія в сучасній школі. – 2012. – № 4. – С. 35–39.
13. Нетьосов С.І. Навчання основ правознавства з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. – Х.: Вид. Группа «Основа», 2010. – 127с.
14. Про використання блогів у навчальному процесі. Блог відділу дистанційного навчання ВОІПОПП. Режим доступу: http://voipoppdn.blogspot.com/2014/03/blog-post_1589.html
15. Хміль Н. Педагогічні умови ефективного використання блогів для організації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні інформатики / Н. Хміль // Проблеми підготовки сучасного вчителя . - 2013. - № 7. - С. 138-143. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=ppsv_2013_7_23
16. Худобець О.А. Доповнити, а не підмінити: з досвіду роботи щодо застосування презентаційних технологій при проведенні уроків історії / О.А. Худобець // Історія в школах України : Науково-методичний журнал. – 2005. – № 3. – С. 2–5.
17. Чорна М. І. Метод проектів на уроках історії. – Тернопіль-Харків: Видавництво «Ранок», 2011. – 160 с.


Немає коментарів:

Дописати коментар